Ресторанти Варна | Как да поръчам

LAKOM SHOP    0700 100 39   
Доставка на храна Lakom.BG
Back
Помощ
Как да поръчам   
1
Изберете си ресторант. Списък с ресторантите можете да видите на главната страница, както и след натискане на бутон Ресторанти в главното меню. Списъците с ресторанти могат да се филтрират по градове.
2
В менюто от ляво изберете типа меню и от заредения списък с ястия добавете в количката желаните с клик върху бутона добави. Като завършите избора си кликнете върху бутона Продължи в количката.
3
В страницата за потвърждаване на поръчката, изберете адрес за доставка и допълнителни изисквания към приготвянето на ястията. Кликнете върху бутона Поръчай. Вашата поръчка се обработва!!!
4
При финализиране на поръчката виждате поръчаните ястия, часът на поръчката и крайната сума която трябва да заплатите. Вашата поръчка е в процес на обработка!!!
УСЛОВИЯ ПО ДОСТАВКА
Доставката е допълнителна услуга и не е включена в цената на продуктите. Стойността на доставката се изчислява след потвърждение на поръчката от страна на клиента. Наш консултант ще ви се обади, за да уточните най-удобния за Вас вариант за плащане и подробности по доставката.
Всички стоки закупени от онлайн магазини се доставят от фирмен автомобил или от куриер на предварително заявен адрес, освен ако изрично не е уговорено друго между потребителя и представител. При финализиране на поръчка имате възможност да изберете адрес за доставка. В случай, че изберете вариант с адрес на доставка различен от този за плащане, закупените стоки се изпращат след като бъде потвърдено плащането.

ПРОМОЦИИ И ПРОМОЦИОНАЛНИ ЦЕНИ:
1. Промоционалните актикули не подлежат на каквито и да е допълнителни намаления.
2. Промоциите са обявени до дата на валидност на промоцията или до изчерпване на количествата.
3. си запазва правото да лансира индивидуални самостоятелни промоции в търговските обекти.

ПРАВО НА РЕКЛАМАЦИЯ
Рекламацията за явни дефекти се предявява в момента на получаване на стоката, освен ако става въпрос за фабричен дефект. Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:
1. констатирани липси
2. дефекти на стоката
3. несъответствие с обявения размер
4. несъответствие с обявената търговска марка.

ОТГОВОРНОСТИ И ЗАДЪЛЖЕНИЯ
1. не носи отговорност при изчерпване на количества от дадени артикули, както и в случай на забавяне на пратката поради липса на наличности, изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки. 2. В случай, че няма възможност да бъде осигурен желания от Вас артикул или се предвиди забавяне на комплектоването на поръчката, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с писмо, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули.

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА НА ЗАКУПЕНА СТОКА
В срок от 7 дни след получаване на стока, поръчана на клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:
1. Запазен добър търговски вид.
2. Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
3. Запазена оригинална транспортна опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
4. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.
Ако все още имате въпроси към нас или се нуждаете от насоки или съвет, моля свържете се с наш консултант на 070010039 или на order@lakom.bg
обратно нагоре